Wednesday, February 15, 2012

757: WW - Kenal tak sape mamat-mamat tu?

18 comments:

Anonymous said...

adakah adik bradik hanson?

*anneazim* :D

hanisakura said...

tak! siapekah mereka?

Masy said...

anneazim (?),
betul!

hanisakura,
seperti yg dijawab pengkomen di atas :) hehehehe

Nazz@Purple said...

ok..

syah shah said...

gambo kecik, tak bape nampak.. tapi memang nak cakap hanson.. ropanya dah ade jokpan di atas.. hoho~ :D

Masy said...

syah shah,
hohoohhooo

Anonymous said...

yeiii...ececeeeh
kite silent reader je slama ni..
anne isteri kepada azim2u.blogspot yg udah jd silent blog ituuu...hehe

Masy said...

anne,
hahahaha sbnrnye macam nak agak jgk td tp takut salah org. hehehe suruh si azim tu apdetlah blog dia. apa barang senyap2 heheheh

Anonymous said...

dia dah dpt penyakit M dlm subjek karangan...cikgu pun xleh nak ckp hape dah... FB sgt mempengaruhi akal fikiran dia...kihkihkih

anne

Super Nia Hana said...

tol tu gmbr kecik kalo besar bley teka dah** tipuuu tipuuuu

Anonymous said...

wei wei apa kutuk2 ni.. :D
laki anneazim

Masy said...

anne,
hahahaa teruk sangat dah tu

hana,
eleeeh haha

azim,
haa panjang umurnya yaaaaa

Anonymous said...

haha larikkkkkkkk

anne

oranglidi said...

xkenal. hahaha

kakLuna said...

ala...baru nak ckp hanson ...*sambil teringat lagu 'I will come to you'

Masy said...

oranglidi,
hahahaha

kakluna,
cakap jelah hehehehhe

*SiRibenMerah said...

wahhhhhhhh.. hanson da kembang maju..

Masy said...

iyra,
tu laaa.. comel2 semenyaa...