Wednesday, February 29, 2012

762: WW - Tulisan jawiku masa darjah 5

25.6.1991

12 comments:

Ms Minnie said...

ko simpan lagi menda ni

jedi said...

semua buku sekolah dulu ko simpan lagi ke???

Masy said...

kak ila,
ekcely buku2 aku masa skolah rendah ade je lagi, tapi aritu dorg wat spring cleaning byk la dah buang. buku yg ni mak aku guna sbb dpn2 tu kosong lg heheheh

Masy said...

jedi,
aku rasa la. mak aku mcm syg nk buang sbb dia kata aku pandai jaga buku. hihihiihi

HEMY said...

lamanya tak menulis jawi..mesti ejaan dia pn dah evolved

Masy said...

anul,
mmg.. tetiap bulan aku ade bli Mastika, dlm tu akan ade satu artikel jawi. terhegeh2 hoi nak baca.. huhuhu

KAMATO said...

simpan lagi ye.... bagus boleh jadi bahan sejarah

Masy said...

kamato,
mana yg mak saya simpan, itulah yg ade heheeh

hanisakura said...

cantiknyer tulisan. huhuuh

Masy said...

hanisakura,
errr.. ye ke? budak2 nye tulisan tu.. mekasih :)

hani said...

dah macam tulisan anak murid hani jugak wahai aka masy uuii.. haha..

Masy said...

hani,
hahahahaha yelah masa ni kan darjah 5, kira setaraf la tu hehe