Wednesday, May 30, 2012

793: Bukan WW arinie

Aku tak pahamlah
Kalau korang la kan
Korang nak ke mintak keje balik
kat opis yang pernah ko songlap duitnya dulu?
Dah la nak mintak keje balik
Ada hati nak demand gaji

Mestilah tak kan.

Tapi ade orang tu
Serius
Aku tak paham
Kulit muka tebal cam kulit badak ke cemana???

Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm~

unbelievable 

5 comments:

Kak Lia said...

idok le nk mintak balik....yg tk malu gitu muka tembok cina kut...

Super Nia Hana said...

dia bukan saja kulit badak..tapi hati pun badak

Masy said...

kak lia,
kan????

hana,
hati kau keras, Roy. huahahahaaha

HEMY said...

dia kulit badak takpe..tp kalau bos kau amek lagi skali tu yg bangang tu...tambah plak dia stuju gaji naik..hahahaha

kalau aku,aku sindir je bos aku..."saya nk songlap duit gak la bos pasni..duit pn dpt, pastu mintak balik keja sini, gaji pn naik"

setepek punyaaa

Masy said...

anul,
aku ckp kt bos aku, klu dia rela lg duit dia kene songlap - ameklah. dah laa pasal budak tu kitorang x dpt bonus masa tu, lg nak amek. tak kuasa nk layan!

harap2 bos aku tak bodohlah. harap2.