Friday, June 01, 2012

794: Terima kasih, dik #blushing

Kelmarin, aku dan Kakak PA ke Tesko - nak beli barang opis. Aku pun dah alang-alang tu, sambar laa barang aku seketol dua. Masa kat kaunter, siyes aku tak pasan yang Kakak PA takde kad Tesko tu. Laaaaa rugiiiiii. 

Aku biasalah.. mengomel comel-comel sebab kerugian point sebanyak 83 point tu. Pehtu adik cashier tu cakap..

tadi kan saye dah tanye ade ke tak.. (sambil senyum)
tak perasan
tu laa sombong lagi dengan orang (senyum-senyum)
eh mana ade (errkkk sombong kejadah?)

Sambil dia scan-scan tu, aku cam menginsafi diri laa sebab cuai. Pastu dia sambung.

takpe kak.. karang kan akak nak gi kat kaunter serbis tu kan.. akak mintaklah dorang swipe point tu..
eh boleh ke?
boleeeee.. akak cubalah. cakap je saye yang tak swipe kad tu.. takpe, akak salahkan je saye (sambil tepuk dada sendiri)
hoh? bole pulak macam tu eh heheheh (kerut dahi)
takpe.. akak salahkan je saye, alaa biasalah bukan tak pernah pon cashier kene salahkan.. hehe
errkk.. takmolah
pegi je kak, akak cakaplah "tadi saye dah bagi dah kad kat abang tu tapi dia yang buat tak tau je".. 83 point tu kak, rugiii
haa... errr...
alaaa akak kelip-kelip je mata kat dorang tu, sure dapat punye.. (senyum lagi)
erkk.. ish seganlah (ketawa sambil kaber-kaber mulot - ok ni memang habit aku ok)
kak, akak jangan kontrol kak.. akak memang cantek (senyum lagi)
errr.. mekasih hehehehhehe

Budak ni! Maluewww tawww titewwwwww kihkihkih


#blushing lagi ni. kahkahkah

5 comments:

hajiMete said...

chantek giler tuuu.. ehhheee

Masy said...

belom la tahap giler.. haahaahhaa

*SiRibenMerah said...

dia ensem x?

Masy said...

hmmmm ok ok laaaaa..

Irfa said...

so buat ke tak?83 point tu