Wednesday, June 27, 2012

803: Mak saye ade kat sini :)

gambau cilok dari fb abamkewwww

14 comments:

hajiMete said...

jom kita antor rombongan beramai ramai.. kehhh2

Masy said...

hahahahaha

Erina Asmawani said...

kem salam kat makcik yew :)

Masy said...

ujung minggu ni akan disampaikan insyaallah hehehe :)

daddydee said...

memang kelas la nama tempat tue...hehehe

Masy said...

kelassss.. hehehehe

hani said...

avenue avenue bagai kau, cop sungai udang.haa..bangga kak!

Masy said...

hahahaha tengok ic laaaa baru bole bangga hahahhaah

HEMY said...

motip jalan pacat wat nama macam tu????hahahahaha

Masy said...

tu bukan nama jalan la.. tu nama taman umah aku. hahahhahahaha

syah shah said...

kat celah mana leech avenue nih kakak? salu pi umah paktam leman kat sungai udang tu tak penah perasan pon nih.. hahahah

Masy said...

ni kat area nak ke kem terendak tu.. dari pejabat pos sg udang, masuk jalan nk ke kem tu nanti pandang kiri. simpang 1st tu ade senbod ni hehhe

MR Penyubiru said...

tentu banyak pacat/lintah berkeliaran di kawasan ni kan..haha

Masy said...

malangnye langsung takde.. monyet banyaklah. mujur tak jadi Monkey Avenue. hahaahahahah