Wednesday, September 12, 2012

824: WW - satu-satunya gambau geng #memuah di Bali


14 comments:

❀aRaBeLLa❀ said...

like..mohon copy paste...luz

*SiRibenMerah said...

ouh g bali x ajak...
hahahah~

motip ai majok?? lalalalala~

Masy said...

bella,
sile2 hehehehhe

iyra,
hahahahahaah

HEMY said...

cembam dlm avanza masa ni...huhu...xdapek nk dapat penuh..

aku pn tak tgok lg gambar2 aku..ada tak full geng memuah dlm kamera aku

Masy said...

anul,
tu arr.. wafa je ade pic penuh kita semua setakat ni.. nanti ceklah eh

en_me said...

ammboiii.. sakanns ;-)

yana said...

Nice!!

Masy said...

en me,
wajibbbbb ehehheheh

dyana,
tengs!

Pe'ah Weirdo said...

aku la yg tick mengagomkan tu. wuwuwwu... best la korang..

Yunus Badawi said...

Lepas ni geng memuah nak ke mana pulak?

cik selamah kundang said...

aku nak sambung tak puas hati.tadi aku tak puas hati kt wafa.nape keri xpegi?korang gaduh ke?hihi

Masy said...

kak peah,
best best best

YB,
belum decide lg.. heehehe

cik selamah,
sbb masa tu dia dh beli tiket pegi Bali, so xde la dia folo kitorang. last-last.. yg dikejau tak dapat, yg dikendong berciciran *sambil pandang Keri* hahahahah opsss

MR Penyubiru said...

ye ke satu-satunya? aku tgk kat blog wafa ada gambar penuh yg lain.

Masy said...

penyu,
satu2nya yg ade kat aku laaa.. kat dorg nye kamera mana aku tau hehe