Monday, October 29, 2012

828: Hmmmmmmm : episod sejuta

Balik raya kali ni
Makin hebat pulak desakan supaya aku kawen
Desakan yang mendesak sangat-sangat
Sampai aku ni ibaratnya..
ade kat simpang empat
pastu kereta dari semua simpang dok himpit aku
siap ade motor pon main cilok-cilok keliling

Saye ni..
takde orang nak buat bini, bole paham tak?
-_-




16 comments:

HEMY said...

sabar lah baby yeee....
*tepuk2 blkg*

pB said...

alaaaa


ramai lar yang tak kawen hidup bahagia .....

susah tullll ....

Masy said...

-__-"

Erina Asmawani said...

lepas baca entry ni tetiba terus terpk..best jugak kan kalau ada madu macam akak. hahaha...bengong tau

sabar ye kakak. huuu

Masy said...

cc bakal madu sedunia. hahahahah

Emy Tak Kecik said...

bab ni memang pening kan masy :D

kita pon sama hehehe

Jard The Great said...

kita serupa. =p

Masy said...

pening pening

coklat~vanilla said...

seropa la ngan aku. cuma x luah ja kt blog or fb. sbb nnt org selalu wat pelbgai andaian. tp org2 tu la jugak yg asik la dok tnya.

nak je aku jwb- aku x hot. jd xdak sapa nampak aku lalu meminang dan dijadikan isteri.

Masy said...

kan. nak wat cemana dah tak hot, takkan nk panggang diri plak huhuh

Drama Queen said...

sabar la masy. belum masa nya lagi.
jgn rush. pedulikkan tekanan simpang 4 tu. jgn rasa terlampau tertekan.

insyaallah.. akan tiba masanya.

aku doakan ko moga dipertemukan jodoh yg mengasihi ko, dan baik terhadap ko sepanjang hayat.

Masy said...

hehehehe mekasih mekasih!

zonaku said...

ko akan lagi stress bila mak ko kata, 'dah s polan ni x kawen, dia je la jaga mak n mak kasi rmh ni kat dia bila mak meninggal nanti'

trs ko rs cam harapan nk dpt jodoh tu tiada. org y paling penting dah berdoa supaya ko x kawen. seksa ok!

Masy said...

adoyai... -_-" huhuhuuuhuh

Irfa said...

EMM kalau kawen ingt setel masalah ke?lagi banyak mslh ada kot.haha

entahlah..akak penah alami situasi tu w,pun tak lama,ko bygkan umur 20 dan didesak suh kawen.sib baik setahun je akak alami situasi tu.huhu

Masy said...

huhuhuhuhuhuu