Wednesday, October 31, 2012

829: WW - I Love Running Man :)


11 comments:

HEMY said...

oyeahhh~~

Drama Queen said...

aku ni belum ada feel tengok running man neh... tapi bila tengok meah tegelak mcm org gila kat bilik sbelah, aku naik heran.. nnt la sesekali nak try skodengs..

Irfa said...

kalau layan ni sampai sakit rahang sbb asyik sengih dan gelak je
tapi en suami smpi skrg x paham konsep running man ni

achik said...

best sgt eh? nanti nak try tgk la.. :)

Masy said...

anul,
jyeaahhhhhh

peah,
sile sile la tengok hehe

kak irfa,
hahaahhah bkn semorg suke & paham rancangan ni hehe

achik,
utk akak bestlah hehe.. sile2 hehehe

Wak Gelas™ said...

Runningman hunting- It's scary and funny at the same time. wak X penah tengok tapiii.. ihIkkks

Masy said...

apsal tak tengok, best tawwwwww

Super Nia Hana said...

kaan sebelah opis follow.gelak smpai goyang bahu.tp hana blom lagi terjebak sbb bz.wuwuw

Masy said...

akak kalau tgk kat umah, gelak tu smpi nak bergegau satu umah hahahaha

zonaku said...

jong kook.... tp hyo ri (betul ke ni nama dia?) y paling hebat.... pompuan survivor dlm tu

Masy said...

ji hyo.. comel kan dia? kemain garang tp comelnyeee. mcm aku je. eh eh eh hahahaha