Thursday, November 22, 2012

833: Kebangangan Abadi Yang Tiada Tolok Bandingnya

Setakat ni la kan
Menjadi single
Ade jelah cabarannye

Itu biasalah
Aku tak merungut pun

Tapi ade la satu keadaan ni
Yang aku tatau nak cakap cemana nak respon

Contoh la eh

Ramai-ramai pegi kenduri ke
Or ade staff lelaki baru join ke
Budak praktikal lelaki baru masuk ke
Or masa pegi meeting ke
Dan kebetulan dalam keadaan-keadaan tu seme
Melibatkan susuk jantan bujangan dalam adegan tersebut

Nanti adaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa je mata-mata manusia yang akan
Pandang aku
Dengan pandangan yang berbunyik
"haaaa ni ade jantan ni sure ko nak ngorat lettewwww nanti"

"tengok, dia dok borak dengan lelaki - memang sah nak ngorat lettewww"

Like..
Korang ingat aku ni takde keje lain ke
Asal berjalan je nak mengenyam
Pantang nampak laki, nak ngendeng
Eh eh

Lubang qubul korang tu
Nak kene sumbat buah nenas eh????
Huh.

6 comments:

Irfa said...

eh..geram pulak baca
tempeleng baru ada akal
sori akak pulak emo

HEMY said...

lubang qubul yg pakai g-string lagi senang nk sumbat..hahahaha

Wak Gelas™ said...

wak salah tengok gambar tu ke ape, yg tengok lelaki tu pon lelaki jugak perghh.. ekkkeehh

Masy said...

kak irfa,
kheeennnn

anul,
hahahahahaha

en me,
dialog tu dilontarkan oleh mereka yg berada di belakang sane hehee

Erina Asmawani said...

lubang qubul?? Festime dgr pekataan ni..

Persyaitonkan saja kata2 & pandangan nista tu kak..

Masy said...

heppppp.. takkan qubul pon tatau.. nk kene babap dak ena ni ahahahaha

baeekkk!!