Monday, December 17, 2012

838 : Hari ni..


Saje la letak pic ni buat kenang-kenangan
Bukan aku gatal ke ape
L dah balik kampung dah pun
So lepas ni segala spekulasi murahan seme dah boleh dihentikan
Berkuatkuasa serta merta

Aku kena paham
Ada masanya kebaikan aku pada orang akan disalah anggap as flirting
Takpelah
Aku cuba la paham pemikiran macam ni
Aku cuba la

Dorang ni..
Ingat aku amende la eh
Dengan segala objek aku nak flirt
Dah macam takde mende lain nak buat

Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Baidewei
Dah dapat anak buah baru laswik
Meh aku tepek sat gambau dia

Nur Humairah
Busu blom jumpe awak lagi
Asek yellow fever je Busu dengau aritu
Harap-harap dah sihat la yee...

Balik nanti Busu gomol awak eh sayang.. *kunyah pipi iye*

6 comments:

Wak Gelas™ said...

kat gambr salib jugak korang berendut yeee.. ehhhEEe,


tenkiu cikmasy invite wak yeeew.., jgn sodey2 tauuuuw

Masy said...

oh tak pasan. dak L nak background fountain tu.. hehehe

sama2.. bila nk blanje sate? hehehe

zonaku said...

abih le pipi awak.... busu buat kudap nanti....

Masy said...

jaga2 la dia wiken ni hihihi

Irfa said...

comelnya dia
geram tgk pipi

Masy said...

auuummmmmm