Wednesday, January 09, 2013

847: Abdul Kucing


 

Ahad aritu ade pertandingan kucing amende tah kat SACC tu. Aku pegi tu sebab mende lain, skali tengok banyaknye kucing! Gemuk gemuk lak tu! Eieieieieieie geraaaaaaaaaaaammmmmm!!!

Kucing kapet merah tu tengah merajuk dengan tuan dia. Kemain lama lagi merajuk sampai kitorang dah abes makan, pegi tengok balik - pun tengah merajuk lagi! Hahahahahhahaa!! Comel to the max! Rasa nak rembat seko buat bantal. Tapi malasnye bila kenangkan kene menguruskan tahik dorang, dengan bulu-bulunye lagi. Kalau diikutkan, suka gak nak bagi makan ke ape. Hmmmmm.

Banyaknye kucing, tamak tatau nak snap yang mana. Ade sekor tu je yang macam mood manja melampaui batas dok gesel2 tepi sangkau. Yang lain mood pertandingan je lulzzzzz.

Sekian terima kasih #tetibe

6 comments:

zonaku said...

mananya pic si over tu?

Masy said...

tak snap sbb ralit nau tgk dia hehe

arianna adrizal said...

yg takde bulus tu tak amik gambau ke

Masy said...

tak.. apsal tah tak amek pun tatau. hueheheheh

Irfa said...

kucing pun pandai majuk ;)

Masy said...

ha'ah, kemain lg plak tu merajuknye hihihihi