Tuesday, January 29, 2013

852 : Entry Selebresyen Besday Yang Tertangguh

Tajuk kemahen lagi. Aterr baru pasan aku tak apdet pape pun pasal besday aku kali ni. Cehh.. cakap macam la ramai yang selebret (huhu). Eh ade apdet aritu skali masa selebret dengan Kak Ustajah Normayah Sopiah kat KLCC, lupe plak. Lepas tu berselebret dengan beberapa orang #memuah.

Wafa selaku penaja utama bersama asben tersayam, Encik Atan selaku pihak yang dirai bersama dan Kapten serta Keri sebagai kumpulan bertindak (bertindak makan je haha) dan juga saya selaku pihak yang turut dirai telah mengumpulkan diri di SG Paradigm seminggu selepas tarikh bday saye :)

pinjam gambo Wafa, tapi editlah hehe

Sebelum datang tu Wafa ade tuit, kata nak buat kek kaler itam merah tapi tatau nak buat kek bentuk ape. Aku terus cakap LADYBIRD! Aterr.. buat kek untuk ai rupenye.. hikhik. Kalau tau nak buat sebegini rupa, memang aku request kek FT Island hahahaha! Tapi kalau kek FT Island, kene kaler kuning. Hekhek. Mekasih Wafaaaaaaaa.

Makan makan makan. Wafa tegur aku makan sikit je. Padahal takde la pun.. or mebi yes. Sebab aku dah dapat makan kopibif tu, mende lain aku tak berapa bernafsu sangat nak balun heheheh.


Nak apdet ni baru pasan takde gambo ramai-ramai. Ke ade? Macam takde je. Hmmmmmm.

Balik tu singgah umah Ena jap nak bagi kek tu ke dia. Sembang-sembang, jengah Aqil tengok dah tido dah.. ololololo. Pastu Ena plak bagi...


Apam cekodot dengan durian crepe. Huehehehehhe. Asek makaaaaaaaaaaaaaaan je, mana la tak dumuk cam paus biru huhu. Apepun ini seme rejeki, janganlah ditolak - nanti Allah tak bagi lagi rejeki kang baru padan muka kau hawau (eh tetibe. lulzz).

Dah sampai umah, terus bukak adiah yang Wafa bagi. Dia bagi mende ni, hahahahahhahahahah comel


Mementang ai baru cabut gigi kihkih. Surprising betul adiah ni, thanks again. Tak guna lagi sebab baruuu je tukau berus gigi baru. Nantilah kita pakai ye :)

Selain berus gigi berbateri ni, saye dapat gak adiah lain daripada orang lain di hari yang lain iaitu..

Dress poplook daripada Kak Mya. Pastu bila eh.. jumpe dengan kakak insurans. Aritu dapat kad bday dari dia by post, bila jumpe dia bagi ni pulak sebab masa tu aku puasa so dia tak dapat nak belanje makan...


Makan lagi! Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu~ Apepun mekasih semua :) 

So. Awak taknak bagi saye adiah pape ke? Ipad mini misalnya, atau S3 ke misalnya. Hmmmm.. lalalalalalala~

9 comments:

HEMY said...

ermmmm...ladybird laziz...

Masy said...

apekah?

zonaku said...

hhahahahaaa....

kemain minta s3.. aku pun tgh nk s3 ni

Masy said...

tp S3 bukan ke touch screen? aku takleh ah. ipad tu bole la aku buat main2 game ke ape. huehehehe

Irfa said...

comel sgt kek itu
sayang nak makan

pakbear said...

untung ke cheetah... ramai yg sayam... wah sayam, mcm bayam gitu!! hahaha

Masy said...

kak irfa,
kan? auummm

bear,
tapi abam fahrin sayam bayamku tak sayam aku pommmm

arianna adrizal said...

untung la dpt s3!!!!

Masy said...

tak dapat pun tapiiiiiii