Monday, March 04, 2013

858: Entry Khusus Untuk Abam Faizal Hussein


Saye, selaku peminat tegar kental abadi abam Faizal Hussein - ingin mengucapkan setinggi-tinggi tahniah di atas kemenangan abam yang dikasihi yang telah dinobatkan sebagai Pelakon Lelaki Terbaik. Abam memang terbaik! Saye sukeeee!!!!

(cilok dari instagram abam yang tersayam)

Tahukah abam. Mak saye kat kampung(lahsangat) tu pon terkenangkan saye tatkala melihat abam meraih kejayaan pada malam tersebut. Bangganye saye kemain lagi. Macam laa ade share pun dengan kemenangan tu tapi saye pedulik hape, ye tak? Heeeeeeeeeeeee~~

(cilok dari fb abam tersayam)

Happynye sayeeee!!!!!! Moga lepas ni dapat la banyak award. Penat abam berlakon macam nak rak, last-last asek Rosyam Noor je yang menang (tetibe. hahahaha)


Nampak tu? Punye la minat ni. Ini bukan main-main ni. Hahaahhahahahaaha


Sayang abam jugek!!! Tahniah sekali lagi dan lagi dan lagi dan lagi dan lagi~~~~~

11 comments:

Irfa said...

akak pun sama
tgk faizal ingat Masy ;)
oh dia menang ke?akak xtgk

HEMY said...

aku siap bayang dia balik umah ko tggu depan pintu

come claim ur next trophy...auummm

HAHAHAHAHAHA

Masy said...

kak irfa,
ye kak, dia menang. huehehehehhe

anul,
bongok. hahahah

*SiRibenMerah said...

okehh.. fitam sebab jumpe peminat tegar Faizal Hussain..


ehh, saya nk ckp yg saya neh peminat kak Masy la.. :p


fitammmmm~

*SiRibenMerah said...

okehh.. fitam sebab jumpe peminat tegar Faizal Hussain..


ehh, saya nk ckp yg saya neh peminat kak Masy la.. :p


fitammmmm~

zonaku said...

x blh blah btl komen anul....

hahhahahahaaaa...... aku x tgk pun.. bz n keletihan.... congrats yeeeee

Masy said...

iyra,
kot ye pon minat, takyah la post komen sampai dua kali. ahahahahaha

Masy said...

zona,
yeaaaaahhhhh mekasih bg pihak. ahahaha

Wak Gelas™ said...

wak pon dh tengok filem Bunohan tuu., memey hebakkk, tapi citer wak X puasati sbb mana leh crook menang? uHHuuu

Masy said...

en me,
tu laaa.. kesian abam faizal huhuhuhu

chii said...

mmg sukaa sgt bila di dinobatkan sbgai pemenang...lama gak dok tnggu2...bila la abg faizal ni nak dpt award...akhirnya..mlm tu terjawab gak... :D