Monday, March 18, 2013

862: Pilihan

Memang
Aku saje buat tak dengar
Aku memilih untuk mendengar apa yang aku nak dengar
Boleh kan?

Sepertimana
Anda semua
Yang memilih untuk berkata apa yang anda nak kata
Dan aku tak pernah pulak tiba-tiba datang menyepit mulut kau dengan penyepit baju

Makanya
Janganlah pulak sibuk-sibuk
Merentap apa di telinga aku
Untuk memaksa aku mendengar apa yang kau kata

Sebab aku taknak
Paham?

lalalalala tak dengau lalalalalalala~~~~

6 comments:

*SiRibenMerah said...

cool..
tayah dgr.. tayah cakap..
buat tatau sudah.. janji hati sendiri hepi selalu :)

HEMY said...

taknak dengar takpe...asalkan dengarkan je bila buat2 tak dengar tu haaa..mana dia tau ko tak dengar sebab buat2 tak dengar

Irfa said...

krek krek krek
bunyi spongebob gesek kulit kerang
bila en crab membebel ;)

Masy said...

iyra,
gituuu

anul,
mmg tu laa yg aku buat hahaha! kadang2 tu aku dgr tapi x amek pot, tp klu dgr dorg sebut nama aku, mmg aku fokus laa mencuri dengar. hehe

kak irfa,
hehehe

zonaku said...

hehehe.. asal org sebut nama je... tgh focus benda lain pun blh beralih arah kannnn.....

Masy said...

betul.. melainkan kalau aku betul2 tak dengau jelah.. hehe