Monday, July 22, 2013

894: Instinct

Dah 33 tahun dah
So far boleh dikatakan 80% (entah-entah lebih) daripada instinct aku
Adalah tepat - dengan izin Allah jua.

Banyak kali dah
Aku syak-syak
Keadaan tu macam ni macam ni
Ni mesti dengan orang tu, kat sini
Dengan itu ini
Insyaallah kemudiannya akan ketemu bukti
Yang mengiyakan syak-syak aku tu

ngeeeeeeee
Sape kat sini
Yang penah acah-acah berselindung
Tapi kendian aku dapat teka
Tepat
Bull eye bak kata Pittbul (?)
Sila angkat tangan!



Mebi aku kene tukau profession
Jadi perisik misalnya
Macam yang aku angan-angankan masa kekecik dulu
Lulzzz
Ataupun PI
Private Investigator kata kooooo

hmmmpphh
Tak kuaselah aku
Aku bukan pesen korek pon info tu
Selalunye info tu yang menari-nari depan mata
So macam tu jelah
Kalau buat profession kang
Kene plak aku gi korek-korek maklumat
Serupa bizi bodi pulak
Silap-silap kene bangkung
Hahahahaha

Sekian
Daripada saye
Yang berjaya menghuraikan syak wasangka
Dengan info yang menari-nari depan mata hari ini


4 comments:

zonaku said...

sukanya dia dapat penghuraian di awal pagi....

:D

Masy said...

tak suka sangat pun, buat2 suka je hahahaha

HEMY said...

kau lagi lawa dari gambar yg last tu masy..siyesss

Masy said...

iye aku tau.. :p weekkkk