Monday, October 07, 2013

913: 2013 FT Island 6th Anniversary Live in Kuala Lumpur


Nak sangat pegi niiiiii!!! Tapi tak beragak laa kan nak yang Island Zone tu. Huwaaaa nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak sangat pegi!!!!!

Aku nak buat tabung rayuan ok tak? Sorang singgit ke.. tapi tu laa tiket tu nak dekat 600 la plak. Kot kalau aku ni blogger pemes bole laa dapat sekejapan je. Hahahahahaahah

Keep on dreaming, baby.

ni jelah kenangan yang pernah wujud antara aku dan FT Island. huwaaaaaaaaa

4 comments:

Muhammad Khairuddin Lim said...

semoga berjaya mendapat apa yang diimpikan...kami tolong klik tabung anda....salam kenal.

Masy said...

salam..

alaa takde buat pun tabung, bank in jelah bole? hihihih

zonaku said...

hahahhaaa....... all d best..

menda2 lagha camni mls aku nk support ko. :)

Masy said...

ok... tsskkk