Wednesday, November 20, 2013

922: dah nak dekat bday ni..

dekat laaa sangat kan.
walhal ade dua bulan lagi
lantak!

i got few things in mind.
untuk adiah besday yang bakal dimintak
orang-orang terbabit dah mula mintak senarai ni
so..
inilah yang dalam kepala sekarang

antaranya
totebag

lawa yang belah kanan tu kan?

tapi nak yang tali panjang macam ni
tapi..
aku ni sebenarnye cepat lemas kalau beg sangkut kat seblah bahu ni
takat pegi opis tu bole la
kalau nak jalan-jalan
macam rimas
sebab bahu aku kan senget sebelah
hmmmm

mebi beg macam ni ke

tapi tak minat laa bunga-bunga

haaaaa kalau macam ni lawa gak!
pastu terpikir pulak windbreaker
yelah sekarang ni kan aku tengah rajin jogging
jogging malam lak tu
aku ni dah la pesen susah nak berpeluh
so pakai sweater la baru kuar peluh
sekarang ni dok latam sweater pink tu
hari-hari pakai
takde sweater lain :(

cadangnye
nak tambah lagi satu
contohnye...

macam ni ke, lawa lawa lawa

macam ni ke
tapi mahal la pulak
hmmmmm

lagi satu

pedometer! takde kaler pink ke eh
sebenarnya
aku nak..


tapi tak relevanlah nak rekues
kau hengat kau sape nak mintak ipad?
kot ade bapak gula boleh laa
lulzz

*seret kaki*

7 comments:

Mya said...

hmmm... nanti kak ostajah pikirkan..

yana said...

Sy sokong semua diatas. Bermula dari bawah. Hahhaha.

Masy said...

kak mya,
*tutup muka*

dyana,
huahahahahahha

Irfa said...

moga yg ditujukan entri ni paham hint kamu ni ye ;)

Masy said...

:D

zonaku said...

aku punya list untuk sebeday tahun depan ada satu je.....


hahahahaaa

Masy said...

nak kawen?