Thursday, January 02, 2014

930: 2014, aku dah sampai!

Salam! Dah 2014 dah. I kenot belif dis.

Semorang - oh mungkin bukan semua - dah selamat memasang azam. Aku sendiri ada banyaaaaaaaaaaaaaaaaaak mende yang aku nak buat. Nak capai laa konon2. Nak, dapat ke tak tu cerita lain. Dan semua perkara tu kuncinye satu - ISTIQOMAH.

Nak turunkan berat badan (jogging, workout).
Nak sihat.
Nak make sure umah selalu kemas.
Nak atur elok-elok financial flow.
Nak mengaji tiap-tiap hari.
Nak makan mende-mende sihat.
Nak simpan duit.
Nak bayar utang.
Nak banyakkan ibadah (poyonye huhu)
Nak
Nak 
Nak 
Nak
Nak
Nak Fahrin.
Nak 
Nak
Nak

Semua kene istiqomah.

Mampu ke tak aku ni. Hmmmm.


Kita cubalah ye tak.
Tak cuba buat, mana nak tau.
:)

7 comments:

achik said...

lebih kurang sama la azam kita.. moga tercapai la hendaknya.. insya-Allah..

oh xpe la xnak berebut fahrin ngan kak baby.. ai mengalah.. haha..

zonaku said...

insyaallah mampu.... caiyokkk!!!!

Masy said...

kecik,
yaaa mohon jgn berebut dgn akak pls. hahaha

zona,
amiiinnnn

Acaii Jawe said...

Hepy besday kak:) Semoga diluaskan lagi rezeki dan panjangkan umur yang berkat. Semoga semua yang diazamkan dapat dibuat ye,haha.

Masy said...

acaii,
mekasih mekasih.. hahahaha insyaallah! :D

emak. bukan penari tiang said...

Tang istiqomah memahrinkan diri tu buat aku berteleku sebentar.

Cemana caranya???

Masy said...

rye,
hahahaha aku pon tengah pk laa ni cemana caranye hah