Tuesday, January 21, 2014

934: Hari Ini. 10 Tahun Lepas.

Hari tersebut sesuai diberi label sebagai
"harapkan panas hingga ke petang, rupanya hujan di tengahari"
Dalam kes aku, hujan malam. Hehehe.

Secara dongengnye,
Aku sekarang sedang melalui pintu suka hati
Dan pergi menemui aku yang 10 tahun lepas
Aku yang berusia 24 tahun

Ingin
Memeluk diriku kemas-kemas
Meniup kata semangat
Pada diriku yang berumur 24 tahun itu

Jangan sedih, saya
Eh
Bersedihlah, tapi jangan lama
Menangislah, tapi jangan depan mak
Jangan
Depan sesiapa pun
Jangan

Sedih 
Adalah sejenis makanan jiwa yang kita perlu kedekut dengan semua orang
Sedih
Adalah lauk yang kau benci, tapi tidak boleh kau kongsi

Cukuplah sekadar kita saja yang tahu rasanya

Wahai jiwaku yang berusia 24 tahun
Tahukah kau
Di saat kau mahu sangat kematian menjadi pilihan
Ada kehidupan yang indah menunggumu di depan

Jangan
Jangan putus harapan

takde plak pic 24 tahun dalam pc. 25 tahun pon bolehlah

#selamatulangtahunawak

10 comments:

emak. bukan penari tiang said...

Mode sephia sangat gambar kau tu. Silau.

Irfa said...

10 tahun lepas akak buat apa ye?
hihi

zonaku said...

hahahaha....
kalau aku, jenuh nk cari kunci.. banyak sgt lapisannya...

Masy said...

rye,
aku snap pic dr pic yg dh cuci, githewww

kak irfa,
hehehe

zona,
takkan laa kot... hehehe

otaktepu said...

wow..kurusnya dia

Masy said...

zaman itu memang indah, bos. huhuhuhuuh

emak. bukan penari tiang said...

Eleh aku tau. Deep deep ni. Putus cinta lettew.

Masy said...

dulu laaa duluuuuuu

Wak Gelas said...

kata X sukak lagu tegar yg dulu bukan yg sekarang ..,ghituuu ;-p

Masy said...

mmg tak suke pon. huhu