Tuesday, February 04, 2014

935: Hahahahahaha tapi #blushing

Assalamualaikum! Tak jawab, dosa.

Malam tadi kan. Sorang osmet aku bukak cite. Oh sebelum tu. Aritu mak dia ade datang umah, kebetulan aku ade kat rumah so bertemulah kami. Walau bagaimanapun, ini bukanlah kali pertama kami bertentang mata dan bersalam-salaman serta berbual-bualan. Aku pernah buat entry pasal makcik ni dulu. Tapi dah tak ingat tahun bile hehe

So! Dia cite..

Mak dia tanye umur aku berapa. Alaaa makcik ni.. lupe lettewwww.. saye kan sebaya anak makcik yang makcik nak jodohkan dengan saya dulu.. Pastu osmet aku bagitaulah. Kemdian makcik pun cakap.. aku nampak muda.. terus aku macam...

maluewwwnyewww tittewwwwww miahahahahahahha

Ok laaa bab nampak muda tu rasa macam pernah dengau orang cakap. Tapi tatkala dituturkan komen seterusnya yang berbunyi.... 

mak saya cakap akak pandai jaga badan

.. and I was like...


This, makcik. Is too much for me to handle. Hahahaahhaha

*drowning*

6 comments:

Irfa said...

maksudnya apa?
sori akak is blur

zonaku said...

ok. sy jeles secara rasmi.

Wak Gelas said...

untunglarr leh jaga badan sblom kawen.., ghituuu ;-p

Masy said...

kak irfa,
itu jelah maksudnye hehe

zona,
hueheheeheeehe

wak,
padahal takde pon huhu

HEMY said...

pandai betul jaga..apa nak bagi..badan nak apa bagi...emmm..hahahah

Masy said...

hahahahahahahaha