Friday, February 07, 2014

936: *@&#@#^@$R@#()#%#)$#&@^#%@$@$(#)*%_!&^@!#$%!@

Tak suke betul la.
Tak pasal-pasal buat aku rasa serba salah.
Macam laa aku buat salah.

Kau yang tak suka
Kau cakaplah sendiri
Tapi tak
Cakap kat orang lain
Suruh cakap kat aku
Suruh aku bertindak
Padahal kau yang tak suka

Kau tak suka
Kau cakap la kat dia
Cakap masa ada aku skali
Senang

Aku ni tolong orang je
Do a favor bak kata omputeh
Dah kalau kau tak suka orang tu ditolong oleh aku
Sebab katanya nanti efek pada kerja orang tu
Then kau pegi cakap kat dia
Jangan cakap kat orang lain
Pastu suruh orang tu cakap kat aku
Pastu suruh aku cakap kat orang tu?

Jangan suruh aku cakap kat dia ok

Tak pasal-pasal buat aku rasa serba salah
Macam laaa aku buat salah.

Ni haa tadi
Nampak aku tapi tak cakap pape
Cakaplah
So aku boleh cakap kat kau apa rasa hati aku ni
Supaya kau faham
Supaya kemdian kau boleh cakap sendiri kat dia
Tapi tak
Senyap

Cakap kat orang lain boleh
Cakap kat aku tak boleh?

Tak pasal-pasal buat aku rasa serba salah
Macam laaa aku buat salah.

Huh.

gerammmmmmmmmm!!!!!

2 comments:

zonaku said...

aku pun gerammmmmmmmmmmm ni... pening la baca!

Masy said...

grmmmmmmmmmmmmm