Tuesday, February 25, 2014

940: penah rasa?


sedih kan?
aku dah pernah rasa
bukan sekali
ade laaa 3-4 kali kot

cilaka betul

Wednesday, February 19, 2014

Monday, February 17, 2014

938: Keep Calm

Terima kasih
dinding
pintu
katil
bantal
selimut
stokin


Wednesday, February 12, 2014

937: macam tu lah.

Bila orang yang kau sayang mengadu
Dia stress
Apa respon kau?

Adakah kau akan tanya
'kenapa?'
Atau kau sekadar
'oooo..'
Itu saja.
Sebab kau tahu
Dia memang dalam lingkungan stress sentiasa
Dan dia mampu tangani hal itu sendiri
Seperti biasa
(?)

Aku cemburukan orang yang punya seseorang
Yang boleh berkongsi bukan takat perasaan
Sayang cinta dan rindu
Tapi segala perasaan yang ada
Termasuk yang tidak enak
Bukankah begitulah adatnya berpasangan?

Mempeduli dan dipedulikan
Bukan setakat hobi mengisi waktu terluang
Atau dijengah hanya bila kau tiada siapa

Mungkin salah aku
Terlalu mengharap dan meminta.
Lalu perasaan yang tidak enak ini
Ditelan seorang sahaja.


Friday, February 07, 2014

936: *@&#@#^@$R@#()#%#)$#&@^#%@$@$(#)*%_!&^@!#$%!@

Tak suke betul la.
Tak pasal-pasal buat aku rasa serba salah.
Macam laa aku buat salah.

Kau yang tak suka
Kau cakaplah sendiri
Tapi tak
Cakap kat orang lain
Suruh cakap kat aku
Suruh aku bertindak
Padahal kau yang tak suka

Kau tak suka
Kau cakap la kat dia
Cakap masa ada aku skali
Senang

Aku ni tolong orang je
Do a favor bak kata omputeh
Dah kalau kau tak suka orang tu ditolong oleh aku
Sebab katanya nanti efek pada kerja orang tu
Then kau pegi cakap kat dia
Jangan cakap kat orang lain
Pastu suruh orang tu cakap kat aku
Pastu suruh aku cakap kat orang tu?

Jangan suruh aku cakap kat dia ok

Tak pasal-pasal buat aku rasa serba salah
Macam laaa aku buat salah.

Ni haa tadi
Nampak aku tapi tak cakap pape
Cakaplah
So aku boleh cakap kat kau apa rasa hati aku ni
Supaya kau faham
Supaya kemdian kau boleh cakap sendiri kat dia
Tapi tak
Senyap

Cakap kat orang lain boleh
Cakap kat aku tak boleh?

Tak pasal-pasal buat aku rasa serba salah
Macam laaa aku buat salah.

Huh.

gerammmmmmmmmm!!!!!

Tuesday, February 04, 2014

935: Hahahahahaha tapi #blushing

Assalamualaikum! Tak jawab, dosa.

Malam tadi kan. Sorang osmet aku bukak cite. Oh sebelum tu. Aritu mak dia ade datang umah, kebetulan aku ade kat rumah so bertemulah kami. Walau bagaimanapun, ini bukanlah kali pertama kami bertentang mata dan bersalam-salaman serta berbual-bualan. Aku pernah buat entry pasal makcik ni dulu. Tapi dah tak ingat tahun bile hehe

So! Dia cite..

Mak dia tanye umur aku berapa. Alaaa makcik ni.. lupe lettewwww.. saye kan sebaya anak makcik yang makcik nak jodohkan dengan saya dulu.. Pastu osmet aku bagitaulah. Kemdian makcik pun cakap.. aku nampak muda.. terus aku macam...

maluewwwnyewww tittewwwwww miahahahahahahha

Ok laaa bab nampak muda tu rasa macam pernah dengau orang cakap. Tapi tatkala dituturkan komen seterusnya yang berbunyi.... 

mak saya cakap akak pandai jaga badan

.. and I was like...


This, makcik. Is too much for me to handle. Hahahaahhaha

*drowning*