Friday, April 10, 2015

971: Sawadikap : Berdua Lebih Baik Trip - Final Day!

Salam sume!

Haaa patutnye aku up entry ni sebelum berlepas ke Jepun aritu. Tapi yelah Allah punye perancangan, Dia membuatkan aku terlupe lantas tertinggal EHD kat umah. Makanya tak sempatlah nak perabihkan hahaha. So! Sambung jelah arinie.

Flight balik kitorang dalam pukul.. 3 ke? Lebih kuranglah dah tak ingat dah. So pagi tu lepas sarap, kami pon mengambil kesempatan untuk meronda sekitar kawasan hotel dan kawasan depan hotel yang nampak gempak memalam tu iaitu The Harbour. Saksikan hasilnya di bawah.



Kemdian ke The Harbour lah kita... OK jugak datang siang. Dapat posing dengan sewenang-wenangnya. Kalau malam haruslah bersesak dengan pemabuk sekelian hiks. Tapi kalau dapat snap malam pon cantek gak kot hoh dengan lampu-lampa sekelian. Agaknyelah..







Banyak kedai international la kot kat sini. Eh entahlah. Macam ade japanese, korean, western.. sume adelah dalam ni. Halal tak halal je acik tak tau deknon. Menarik gak la.. feeling-feeling oversea. Eh memang oversea pon weols ni. I mean untuk orang tempatan laaa...

Dah abes posing, naik bilik mandi birak bersiap pe sume. Cek out.. lunch.. solat celah tangga (akulah tu hihi) dan kemdian dikutip oleh Amy untuk dihantar ke epot..

bye awaaaa

Kat epot takde pape yang aneh kot berlaku. Rasanye laa.. Kak Mya nak perabihkan duit so soping-soping sket. Itu jelah.. Kemdian naik ketebang dan berlepassss.

Sampai KLIA2 awal gak, kanmain laju lagi pilot pompuan tu. Dalam 6++ gitu sampai.. Bla bla sempat maghrib n jamak terus kat situ. Pastu terserempak dengan asben Kak Mya, lantas dia mengoffer untuk antau iols ke Putrajaya. Kat Putrajaya disambut oleh Rozan n asben, dan kemudian mereka mengiringiku hingga ke Tol Putrajaya sebab takut aku sesat lulzzzzzzz. 

Sekian pengembaraan Upin dan Ipin saye. Mekasih Kakak Ostajah dan asben serta Rozan dan asben. Susah2 je awuuuuuuu malu ittewwwwww. 

TAMAT!

So lepas ni nak up cite yang mana dulu?

- trip Gambang?
- penutup entry trip Melbourne?
- trip Jepun?

Tak tahu yang mana satttuuuuuuuu *suara Juliana Barnos*