Wednesday, June 15, 2016

1006 : Salam Ramadon Al Mubarok pipol!

Salam gais and gels..

Dah seminggu puasa baru nak wish lulz. Patutnye masa memula pose tu aku tak pose, tapi tu lah hal-hal biologi ni kan Allah je yang berkuasa. Eh hal lain pun Dia berkuasa jugak. Eh apetah ni. Hmm. 

Pastu hari kedua dibantainye sakit kepala tahap guling-guling. Aku syak ianya terjadi sebab masa otw nak balik umah petang tu, aku tak pakai spek itang. Pukul 4 matahari tengah memancar lagi. Hmmmm

Pastu esok lusanya mula la gatal tekak, lalu batuk. Selsema. Demam sket. Ahad baru pegi klinik sebab rasanye kalau dibiarkan, ade potensi jatuh sakit secara teruk. Alhamdulillah sekarang ni tinggal selsema idong sumbat telinga pekak ciked dan batuk manja2 je.

bila orang kaco time nak snap pic vs snap pic masa takdak orang
Sekian, selamat berpuasa dan menunaikan segala ibadah dalam bulan ramadon yang mulia ini. Mekaseeyyyyy

No comments: