Thursday, December 08, 2016

1018 : Excellence Awards Dinner

25 November aritu telah berlangsung sejenis dinner berkaitan pekerjaan kitorang under MIP. Malas nak eksplen panjang takut orang gugel kang masuk sini lak lulz. Dinner kat Hotel Majestic sanun. Dalam pukul 5 gitu kitorang gerak dari opis (geng2 bujangan lah, geng2 keluargaan sorang je yang pegi pon)

Dah lah, meh tunjuk gambau

terjumpe plak classmate masa kt uitm dulu

dan ex opismet. ni pehal badan cam dugong dalam pantang ni sisssss

pakai cencen mak kite bagi





beluncasnye kening sis


appetizer

meja kitorang. meja bos weols tak snap

ayam apetah. macam salad kot

persembahan by Atilia Haron dan emaknye.. ape name maknye lupe plak


main course. sea bass apetah. bibir atas aku bengkak terus lepas makan (baru makan separuh je pulak tu). terpaksa laa perati je belennye.. sebab bukan takat bengkak je, siap berdenyut

dessert.. cheesecake




inilah awardnye.. cam award kesian ke? tataulah. hahahahha

Jumpe sorang lagi ex opismet jugak tapi picnye sampai ke sudah tak dapat2 lagi hmmm. K sekian.

2 comments:

tiga lalat said...

tahniahnyer., ni award utk company ke utk cik masy sorang., hehe2

masyita4180 said...

en me,
opkos le kampeni punye. kite ni sape lah nak dapat award huhuhuhuh