Thursday, May 25, 2017

1036 : Trip Melaka Bandaraya Bersejarah - Final!

Memandangkan hari ni last, dan takde ape sangat pun nak dikejaukan, kitorang kuar lambat (sikit jeww) daripada hari hari sebelum ni. So kuar terus cek outlah.


sejenis brekpes

Lepas brekpes, kitorang gi cari Masjid Kg. Kling dulu - Ann rikues nak snappy2. So let's go cari semejid!

ni jelah pic aku snap kat Masjid Kling tu hehe

posing sepam 

Menjelang pukul 11 gitu kitorang terus shoot ke Klebang demi mendapatkan segugus kokonat shek untuk para pelancong. Masa otw tu lalu depan keria antarabangsa tu tapi aku sajes kitorang beli kat pantai kampung aku jelah. Aku dah rasa hok internasional tu, tak kena dengan tekak aku. Hmmm 





Tapau je, pastu terus ke Pantai Puteri. Nak beli keriaaaa nak beli keriaaaaa nak beli keriaaaa nak beli keriaaaaa

sebelom pegi beli keria, singgah dulu ke so-called Makam Hang Tuah. ntah ye tidak leeee kan.. tapi dah gomen Melaka kata gitu, kite ye kan jelah huehehhe

dah nak abes baru teringat nak snap


riang ria semorang dapat makan minom tepi pantai hihi

tempat lepak tetiap minggu (tak lepak pun, beli ikan je kat sini)

Ok dah waktu lunch. Marilah makan di rumah sayaaaaaa. Aku call, dorang tengah masak. So marilah kite pulang untuk memamam hihi


ikan siakap tiga rasa, sayur campor dengan cekodok geragau je.. asam pedas takde. haha jadilah eh



Abes makan, terus gerak balik KL. Tamaaatttt sudah percutian 3 hari 2 malam di Melaka. Terima kasih sume datang mengimarahkan negeri kite huehehehhehe

No comments: